Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z16b72y27n96ě83k 32H83l71á31s28n15ý 3554127395909

R^

0/0
24.11.2015 12:54

J57a85r10a 85R80a67n30k 1711926619341

Mate v podstate pravdu, ale pokud zijete jinde a mate moznost posuzovat a zvlaste poslouchat ty, kteri utekli jiz v 48. - tak se tomu tak deje jizt temer 70 let.....

+1/−1
23.11.2015 23:02

A69l49e50š 60B51r25i56c10h58t39a 6718317653297

Milý autore, problém je jinde, než naznačujete. Ono lézt na pódium s pocitem, že nevíte, kdy to bouchne nebo kdy se ozve střelba z Kalašnikova, jaksi není normální pracovní prostředí. Navíc kupříkladu s uříznutou hlavou toho člověk moc nezazpívá. Naší kultuře jsou cizí obavy z převálcování jinou. Přežili jsme nápor častušek i angloamerické scény a nepoložilo nás to. Je nám jedno, jestli chce někdo dobrovolně pětkrát za den mlátit hlavou o kobereček. Ale není nám jedno dělat šašky hordě zblblé ukvílenými mezuíny a nevědět, jestli to člověk vůbec přežije. A o tom to všechno je.

+1/0
23.11.2015 22:40

J51a61k25u72b 90Z25e56m53á50n25e87k 2974343231848

Belgická a Francouzská kultura byly migrantům otevřeny široce. Připadá vám, že imigranté tuto otevřenost uvítali?

I idnes už přiznal, že se v Belgii nepovedla integrace. Integrace celých 650 000 muslimů. V ultra multikulturní zemi, v kolébce všech integraci pohámajících hnutí, v zemi, kde je i původní obyvatelstvo multikulturní.

Takže ano, naše kultura jim není otevřená. Ale že to tak je si vybrali oni, nikoli my. Díky Bohu, že k nám nechtějí - ale zdvořile upozorňuji, že si hrajeme na jednu velkou Evropskou rodinu a že je rodinná tragédie i to, že někdo vraždí tetičku. Nemusí vraždit nás samotné.

+3/0
23.11.2015 22:34

J11a33k44u59b 61Z43e31m70á75n88e97k 2124793601848

Dokonce to tam sám máte.

"Jenomže tato je jim z definice uzavřena, protože oni přeci pro ni představují nebezpečí."

Nechť pro ni přestanou představovat nebezpečí, bude jim otevřena. A že ho představují už snad popře jenom první, maximálně druhá linie  BrainFreeCulture úderky.

+1/0
23.11.2015 22:41

L64u43k66á74š 26C67v55r30č69e18k 1236954987

Dobrý den, pane autore, ve svém textu nemístně redukujete význam slova kultura. Její ochránci nechtějí před cizinci bránit díla českých umělců, ale mají především snahu o zachování vzorců chování a hodnotových systémů, které jsou vlastní naší současné společnosti. V případě skutečně masové imigrace by nově příchozí neměli žádnou motivaci přejímat naše vzorce, protože by jich bylo jednoduše příliš mnoho na to, aby je k tomu tlak okolní společnosti donutil. Místo toho by začaly vznikat celé oblasti osídlené masami přistěhovalců, kde by nejen přestávaly platit naše hodnotové a morální normy, ale fakticky i zákony, jak je tomu smutnou realitou v přistěhovaleckých čtvrtích západoevropských měst. Výsledkem masové imigrace byl v dějinách vždy konflikt mezi vetřelci a původním obyvatelstvem, ke kterému nyní spěje i západní Evropa. Pokud se někdo snaží takovému vývoji v naší zemi předejít, patří mu čest a sláva, a ne pseudointelektuální ironizování od nějakého drzého štěněte, jako jste vy.

+5/0
23.11.2015 22:22

V44í63t 26C31i86b73u38l47k85a 3167667712300

Prosím pokuste se vyjmenovat ony "hodnotové systémy naší současné společnosti"? Patří tam např. ještě humanismus, slušnost, sebevědomí, pomoc spojencům, demokracie? 

Drzé štěně? Dobře vy - nějaké děti nám nebudou říkat co máme dělat - to už jsem jednou slyšel od nějakého pana Štěpána.

+3/−1
23.11.2015 22:37

P90a48v82e92l 23H75o92r64á60č54e41k 1590962275548

naš hodnotové systémy? myslíte ty, co zahrnují věci jako nemlátit ženy a nepovažovat je za méněcenné tvory? nestavět náboženství nad lidskou svobodu a důstojnost? nekamenovat?

+1/0
23.11.2015 22:51

J12a74r50a 48R47a31n35k 1221726769251

Mate pane Horacek tuseni, kolik zmlacenbych zen utika do aylovych domu i s decka? I tady jsou blogy zen, ktere muzi tyraji.....v CR. Kolik deti je zneuzito vlastnimi otci.....

0/0
23.11.2015 23:04

P16a31v47e77l 36H98o12r94á75č17e47k 1760942465128

nevsiml jsem si, ze by něco takového schvalovala nase společnost jako celek, a tom je snad rec ne?

+1/0
23.11.2015 23:08

J44a83r19a 84R70a88n55k 1831456209641

Predvsim mne vzdy rozesmeje pan Petrik svou mluvou o nasich narodnich hodnotach, ktere to jsou? Poslat farare do dolu, znicit kostely a hrbitovy, stare prazdne hrady? Nasae

+1/−1
23.11.2015 23:23

J28a34r97a 65R36a19n25k 1971686709271

Pracuji ve spitale s lekari muslimy, mam dve kolegyne, absolutne neverici, ctu literaturu psanou muslimy/kami, ktera by zrejme v jejich domovech byla zakazana, ale vetsina z nich by mozna doma uz byla take davno bud ve vezeni nebo mrtva.

0/0
23.11.2015 23:25

P81a27v41e57l 11H50o47r63á97č55e11k 1440862515128

porad jste mi nevysvetlil, jaky je důvod a proc si mame do Evropy nastehovat Blizky vychod? coz je presne to, co Evropa zrovna ted ve sve hlouposti dela...

0/0
23.11.2015 23:27

P86a15v35e59l 47H12o66r71á80č77e96k 1200792375608

porad jste mi nevysvetlil, jaky je důvod a proc si mame do Evropy nastehovat Blizky vychod? coz je presne to, co Evropa zrovna ted ve sve hlouposti dela...

0/0
23.11.2015 23:27

L96u77k41á27š 11C91v52r23č87e15k 1466804227

Jenže u nás je to vnímáno jako nepřijatelné a kriminální chování, ne jako běžná společenská norma, jak je tomu u některých jiných kultur.

0/0
23.11.2015 23:09

J18a27r88a 21R24a34n32k 1201716199331

Ale presto se to deje, zaprit se to neda....

0/0
23.11.2015 23:26

L24u24k54á60š 78C13v40r66č36e46k 1586334137

Nikdo to nezapírá. Jenom poukazuji na to, že drtivá většina naší společnosti by si asi nerozuměla s lidmi, pro které je to běžná společenská norma.

+1/0
23.11.2015 23:33

L68u49k20á44š 90C46v54r10č30e53k 1636634887

Žádná z hodnot, které jste jmenoval, nás nezavazuje k tomu dělat azylový dům celému třetímu světu. Česká republika nezanedbatelnou měrou pomáhá potřebným jiným způsobem, např. finančními příspěvky na uprchlické tábory atp. K našim hodnotám bych navíc připojil třeba úctu k ženám a odmítání jejich diskriminace. Jak vám to jde dohromady s hodnotami nově příchozích, kteří se tlačí do Evropy po tisícovkách denně? Autor je ještě mladíček a k tomu patří přehnané sebevědomí a určitá naivita, na druhou stranu úkolem starších je nevycválané mladíky usměrnit, když podlehnou vlastnímu fanfarónství.

+2/0
23.11.2015 23:01

J85a95n 55B15u49r34d67a 4172129851462

Haf. Haf.

0/0
23.11.2015 23:28

L91u44k83á73š 78C54v75r59č93e85k 1516734237

To je jediná odpověď, na kterou se vzmůžete?

0/0
23.11.2015 23:36

L86u29c35i63e 32P92r69o90v96a89z27n44í21k30o96v34á 5642942669630

Tak tímto jste svůj infantilní článek pěkně završil. Schopnost syntetického myšlení, hlubšího vhledu, porozumění archetypálnímu kolektivnímu nevědomí jednotlivých národů, ale i porozumění skutečnému významu slova "kultura" vám očividně také chybí. Článek bych označila za bezcenný výblitek, kterým - jak již ve své prezentaci podotýkáte - se snažíte předstírat, že "něco znáte". Ne, nerozumíte a neznáte. Že si vygůglíte události v dějinách, které se vám hodí, a místo českých ekvivalentů používáte co nejvíce cizích slov, může článku dát pseudointelektuální formu - obsah ovšem zůstává výblitkem.

0/0
25.11.2015 18:30

P72e51t56r 61A80l31t75m77a13n 9695138436318

Tak snad takhle: Odpor proti okupantům (a já myslím, že o okupaci Evropy jde) vyjadřuje každý národ návratem a připomínáním své kulturní minulosti. Jinak jste podle mě napsal dílko, které by se rozhodně nemuselo bát cenzury ani za Protektorátu.;-€

+3/0
23.11.2015 21:54

J41a27n 30B97u14r83d18a 4252559941532

Dovolím si nesouhlasit. Cenzura za Protektorátu dost cílila proti jakémukoli náznaku kulturní autonomie a státních myšlenek, jakožto i proti národní identitě, pokud se tato nevztahovala k těm místům historie, která se dala vyložit jako historická sounáležitost německého a českého státu. V článku je dle mého odkazu na českou historii a autonomii více než dost, jakož i víra v samostatný rozvoj a kvalitu české kultury.

+1/−1
23.11.2015 22:30

J65i38ř66í 33N78o35s38e89k 1848207491456

Jste jistě vzdělaný a inteligentní - bohužel, mladistvě lehkovážní.

Proti islámu neobstály mnohem větší říše a státy, než jsme my - ale popíráním vlastního strachu (primitivního sebezáchovného pudu vlastního všem organismům, na něž v ráji nečekají panny) skutečně nevyhrajeme nic, nic, nic.

Radši se budu bát a bránit se!![>-]

+3/0
23.11.2015 21:43

V71í72t 82C11i27b91u86l37k86a 3837227782120

A proti komu se budete bránit? Proti lidem, kteří utíkají před islámskými fanatiky? Nebo proti těm co utíkají před brutálním diktátorem? Nebo proti těm, kteří utíkají před suchem a hladem? Nebo proti těm, kteří budou utíkat před Putinem z rozvrácené Ukrajiny?

+1/−2
23.11.2015 22:30

P75a35v59e21l 57H47o27r56á12č95e51k 1640522985778

proti těm co mají na sobě nalepené bomby a v ruce kalašnikovy, přišli stejnou cestu jako vámi zmínění

+1/0
23.11.2015 22:35

V40í22t 57C21i90b81u57l35k30a 3827907332680

Tak to se k Vám klidně přidám, ale co budeme dělat s těmi co jsem zmiňoval?

+1/0
23.11.2015 22:38

P67a66v81e26l 86H31o12r98á77č77e36k 1710322885698

já bych je všechny s klidným svědomím poslal odkud přišli. Argumenty, že se o ně musíme postarat vůbec neberu.  Je to totiž asi tak stejné , jako kdyby vám někdo řekl, že musíte ve svém domě / bytě usídlit několik bezdomovců, protože oni venku trpí. A to se ani nezmiňuju o tom, že dvě třetiny z nich vůbec nenaplňují podmínky pro udělení azylu a jsou jen čistými příživníky.

+3/0
23.11.2015 22:45

J76a41n 45B73u91r18d96a 4732359101862

Ano, velká část nenaplňuje podmínky udělení azylu, nicméně většina naplňuje podmínky udělení doplňkové ochrany.

+1/0
23.11.2015 23:00

J30a28r98a 39R37a66n23k 1581886459231

A velka cast take bude vracena, hlavne aby se misto bonmotu a konvickovske histerie zmenil zakon, pak to pujde rychle, protoze hosi z Balkanu to daleko nemaji.

+1/0
23.11.2015 23:08

P34a76v31e96l 77H61o44r30á49č68e92k 1870582875468

jsem opravdu moc zvědav, jak je chtějí nyní donutit se vrátit... oba víme, že se z nich stanou ilegálové, ale už nikdy neodejdou, alespoň mnoho z nich

0/0
23.11.2015 23:15

J26a41k59u70b 91Z55e25m10á10n82e10k 2484493691578

Víte, proč se z vyspělých zemí staly vyspělé země? Protože jim neměl kdo podrazit nohy krátkozrakou, populistickou pomocí, když v nich řádily morové epidemie, hladomory a války.

Nevšimnul jsem si, že by například usa za obou světových válek vzalo polovinu obyvatel Evropy na druhý kontinent, aby netrpěli.

0/0
23.11.2015 23:09

P73a10v33e62l 16H68o52r93á39č44e39k 1140602285378

pane Burdo, ruku na srdce, chtěl byste žít v zemi, jakou se nyní stala Belgie? není naše povinnost si nastěohovat BLízký východ sem do Evropy, i když se to bohužel děje

0/0
23.11.2015 23:10

J40a50n 50B90u49r81d97a 4272539671192

Asi ne, zejména proto, že mám skutečně rád ČR a asi bych se tam necítil doma. Jenže vy jste nejspíš nepochopil, co jsem článkem chtěl říct. Ten článek není o tom, že bychom si měli muslimy nastěhovat do obýváku. Je o tom, že se nad touto otázkou nemá hysterčit a vřískat nesmysly. Máme (jako Evropa) moc benevolentní imigrační politiku? Fajn, ať se nad tím diskutuje, ať se navrhují koncepce a připravují zákony (tady se tedy ještě objevuje druhá báječná patová situace - stěžujeme si, že EU neřeší, protože nemá pravomoci; a EU nemá pravomoci, protože jí ti stejní stěžovatelé žádné nechtějí přenechat). Naprosto souhlasím. Ale nikde v tomto procesu nikomu nepomohou vřeštící davy požadující hloupé protiprávní kroky, které stát stejně nikdy neudělá, protože na rozdíl od davu s fangličkami má trochu smyslu pro realitu.

0/0
23.11.2015 23:26

P76a30v23e77l 22H93o60r90á93č92e63k 1940812765738

ono by jaksi stačilo dodržovat ty stávající zákony...

0/0
23.11.2015 23:28

J46a29k35u62b 50Z63e80m72á52n58e97k 2584293741748

To je těžké, diskutovat. Ona ta diskuse vypadá totiž zhruba takto:

"Máme moc benevolentní imigrační politiku..."

"Nacisto odporný, táhni mezi zvěř a na veřejnosti vůbec nemluv. Víc uprchlíků!"

EU pravomoci má, ale používá je na kraviny. Hloupé vřeštící davy plácající kraviny poslouchat nemusíte. Předsedu Evropské komise plácajícího kraviny už leckdo poslouchat musí.

+2/0
23.11.2015 23:34

J81a79r94a 96R91a32n79k 1611326459531

Nemaji kam jit, 5 milionu sedi ve stanech v taborech v Turecku, Jordansku a Libanonu, nekteri uz 4 roky diky kazdorocnimu vetovani Ruska a Ciny v OSN - uz od roku 2011. A doma je vse rozbombardovane, jjen Asad a jeho nejlepsi jsou v suchu.

0/0
23.11.2015 23:07

P68a33v43e75l 55H67o23r75á45č77e91k 1900262545948

a pane Burdo, vy jako emigrant, ruku na srdce, chtěl byste žít v zemi, jakou se nyní stala Belgie, nebo zůstal byste tam, kdyby jste byl Belgičan?  a buďto prosím aspoň k sobě upřímný, když ne k nám tady na diskuzi....

0/0
23.11.2015 23:12

P56a70v28e24l 44H40o25r28á21č83e98k 1840842505658

promiňte, pane Ranku jsem chtěl říct..

0/0
23.11.2015 23:13

J67a13k26u96b 94Z56e38m75á13n39e45k 2534383961888

A jakou máte zhruba představu, že by to vypadalo, kdyby nikdo nic nevetoval a Asad byl zlikvidován?

0/0
23.11.2015 23:27

J87i78ř51í 96N74o19s42e17k 1108237521146

Promiňte, ale před suchem by sem mohly utéct desítky, stovky milionů lidí. Izrael z pouště vymrskal úrodnou půdu, Palestina ne - v čem to je? Aha, v systematické práci...Rv

0/0
23.11.2015 22:47

J32o90s55e82f 38L34e79i20n88e73r 8287599477272

Znamenité. R^

+1/0
23.11.2015 21:36

P93a25v84e98l 85H86o31r31á94č30e43k 1860752565358

to je ale kus rádoby intelektuálního  žvástu....

+3/0
23.11.2015 21:32

S94l26a83v51o51m16í84r 56B55e17n28e58š 6852987240594

Váš článek považuji za dost stupidní.

V době, kdy v Belgii nejezdí metro, nehrají divadla, děti nechodí do školy, kdy Francie truchlí za oběti hrozného teroristického činu, kdy jižní čáwst Londýna byla včera uzavřena, kd yNěmci nemohli odehrát přátelské fotbalové utkání proti Holanďanům, Vy tady ironizujete lidi, kteří mají z přistěhovalců strach?

+8/−1
23.11.2015 21:29

J90a58n 56B24u26r32d10a 4362659821112

Nechci se pouštět do široké debaty ohledně IS a imigrace, protože jednak nesouhlasím s tím, že se to dá bez dalšího spojovat v jedno (totiž že bez migrační krise by k útokům nedošlo), druhak se v této problematice necítím úplně pevně v kramflecích.

Nicméně tento článeček není o Islámu či o migraci, je o Češích (a nadužívání termínu kultura); a o tom, s jakou grácií ti nejhlasitější odhazují příčetnost. K tomu, že by se měla vést veřejná debata o dopadech migrace na bezpečnost (a o tisíci dalších věcí), se nedá říct ani popel, jenže je to z velké části fanatismus a nesmyslnost konání těch nejsilněji vyhraněných, který tuto debatu znemožňuje. Rytíř v kroužkové zbroji s křížem na tunice, který duje na roh a na štítu má napsáno 'Remember Krak des Chevaliers,' je sice komicky absurdní, ale nepomáhá nikomu a ničemu; snad kromě milovníků Monty Pythonů. Jako vůbec ničemu nepomáhá míchání migrace, IS, NATO, Evropské Unie, přímé volby / odvolatelnost všech a kdovíčeho ještě do jednoho celku, ke kterému se potom člověk nějak staví (doporučuji podívat se na záznam demonstrace ze 17.10.2015 - je to festival trapnosti a nesmyslnosti). A namísto důležitých otázek jako fungování EU či změny legislativy, které by něčemu pomohly, se řeší šátky, kebab, iphony, Schapiro, schrödingerův uprchlík, hází se vlastizrádci a ze všech stran létají řešení, která jsou očividně protiprávní, jak by zjistil každý, který by si na pět minut sedl k internetu. Za strach se není třeba stydět; mě též momentální dění zneklidňuje více než dost; ale nepříčetnost a zmatenost není odpovědí a vůbec nic nevyřeší, jen zhorší.

+1/−1
23.11.2015 22:19

J94a35r49a 50R58a33n83k 1931566449181

Po stredecni razii v Parizi jsem poslouchla live proslov prezidenta Hollande a , Parizane jiste truchli, ale svuj "Bohemian" zivot si od fanatiku vzit nedaji.

http://www.theguardian.com/commentisfree/2015/nov/20/paris-attacks-mayor-speech-terrorism-anne-hidalgo

0/0
23.11.2015 23:20

S94l21a19v67o38m91í67r 37B44e31n80e69š 6512377280414

Oni se jich ti fanatici určitě tak budou ptát! Už to vidím!

+1/0
23.11.2015 23:46

V18í71t 25C56i84b68u15l88k31a 3167667692340

Nemyslím, mě to připadá, že autor se pozastavuje nad tím, jak si bráníme "národní hodnoty" odmítáním pomoci lidem prchajícím do bezpečí a přátelům v nouzi (Řecko, Itálie, Německo). Jediná ironie je v tom, že ony "národní hodnoty" jsou humanismus a pravda a láska (nebo ještě nedávno bývaly, teď když máme místo zástavy trenýrky je to už evidentně jinak) :-) 

Článek mi připadá rozumný, Váš názor považuji za dost nedomyšlený.

+1/−1
23.11.2015 22:21

M12i15l67o24š 82D63v44o14ř58á92č18e67k 2375478780244

Clanek psany pred zrcadlem?

+2/−1
23.11.2015 21:26



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.