Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě zase fascinují tzv. diskutéři. V hlavní uličce se potkají dva nebo dvě s vozíky a potřebují si něco zdělit. Pustí se do vážné diskuze, zablokují celou uličku a vůbec nevnímají vůbec své okolí. Ostatní ať se třeba po..rou.

1 0
možnosti
JC

Fascinující, jak je to všude stejné. Já se zdržovači, nebo bojovníky o nově otevřenou pokladnu zatím spíše bavím. Mám ještě čas, než se jím v důchodu sám stanu... ;-)

4 1
možnosti
MS

:-):-):-) Moc pěkné. Poslední věta nej!!!!! :-):-):-)

4 1
možnosti

I23v77o 12Ž34á60č77e52k

17. 2. 2017 10:31

Je pozoruhodné, kolik diskutérů vzalo Váš humorně míněný text vážně.

Ještě bych zmínil jeden typ zdržovačů, kterým říkám telefonisté. Těm zazvoní telefon a oni jej musejí okamžitě zvednout a několik minut s někým o něčem rokovat, ale ještě předtím stačí nainstalovat své tělo a vozík tak, aby se uličkou nedalo projít.

2 0
možnosti
Foto

To je stejné jako v každém super - hyper marketu. V Kauflandu je to ve čtvrtek ještě horší....Ale už jsem si zvykl. A netrhá mi to žíly.

0 0
možnosti
DP

Zkuste některý z e-shopů. Nemusíte stát ve frontě, přinesou vám to až pod nos a ještě odeberou prázdné lahve a nepotkáte žádného ze zdržovačů, vlastně nepotkáte vůbec nikoho.

0 0
možnosti
Foto

Když si chcete koupit něco k jídlu v obědové pauze, tak e-shop asi není nejvhodnější. :)

2 0
možnosti
JP

Bezva, já jsem se pobavil. Je pozoruhodné, že všichni zdržovači, které jste vyjmenoval, se potkali tady v diskuzi.

6 1
možnosti
PS

P45e43t38r 29S14k76á51c45e35l

22. 2. 2017 20:56

Souhlasím s Vámi. Ale - každé zlo je k něčemu dobré. Co když Vás někdo pozdrží jednu minutu a právě ona minuta Vás vyškrtne ze seznamu účastníků dopravní nehody? Vrátíte se k těm lidem a poděkujete jim? Kam chvátáte?

0 0
možnosti
FS

Pane Burdo, a na co jste si u té ČOIky stěžoval? Že jeden z deseti je popleta a neváží zeleninu anebo že jedna bába z deseti se chce dohadovat o cenách hrnečků? Prožil jsem hodně času v Londýně a velké samoobsluhy na předměstích jsou se stejnými problémy, odpoledne fronty, zmatek atd. Jen za zboží si tam asi nedovolí prodávat brakové zboží jako u nás (např. četl jsem nedávno pojednání o složení uzenin, paštik, konzerv a dodávkách mraženého masa do českých hypermarketů).

0 0
možnosti
JB

J64a19n 69B76u67r69d49a

16. 2. 2017 22:39

Pane Svobodo, je mi teskno z toho, že musím uvádět věci na pravou míru, jako by snad nevyplývaly z textu. Tak tedy - u nikoho jsem si nestěžoval, článek není o fňukání a není to vážný text burcující masy :-)

15 0
možnosti
MS

Jo, chlapče, jestli hodláš dožíti se vysokého věku, tak i Ty jednou budeš stár a budeš vidět houbeles, s brýlemi přečteš cedulku vzdálenou maximálně deset centimetrů (takže nosem v regálech jezdit nebudeš), bez brýlí uvidíš ostře až od dvou metrů (takže ty blešky na cedulce odlišující bonus klub od prosté akce jednoduše nepřečteš) a tedy u pokladny budeš taky zírat, že místo 71,95 € na displeji naskočilo 139,95 € a budeš se vzpírat, že je to v akci a tolik to nestojí a pokud snad ano, tak že za ty peníze tu bagetu rozhodně kupovat nehodláš ;-) ...

P.S. Ty ceny nejsou překlep ani omyl, to je prognóza do Tvého důchodového věku :-) ...

P.P.S. Každému studentovi ve svém kmetském věku už můžu tykat, sorry jako :-P ...

2 8
možnosti

I44v22o 44Ž77á90č64e86k

17. 2. 2017 11:42

Pane Slámo, když se fasovala vtipná kaše, tak jste zrovna chyběl, že?

Jinak já jsem těsně před důchodem a vykám i teenagerům, v našich končinách je to zvykem.

7 0
možnosti
JS

Kdo Vás za to platí? Promiňte, ale je to blábol. Stejně postupují všechny ostatní řetězce.

2 7
možnosti
JB

J77a65n 96B56u87r60d72a

16. 2. 2017 15:22

Cože? ;-D

Jo, tak! Ano, máte naprostou pravdu. Je to legitimní, seriózní a naprosto věcná kritika. Tak to bylo psáno. Taky jsem to poslal na čoiku. To jim ukáže.

8 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2022x
Jsem student se zájmem o minulost i současnost. A absurdity a skryté vtípky, které jsou v nich snad všude. Baví mě hledat obsah ve formě, předstírat, že něco znám, stejně jako si čas od času myslet, že skutečně znám. Mám rád svoji školu a filmy s Natašou Gollovou. Na Brno dobrý.

Seznam rubrik